Szkoleniowy mix - Buduj relacje, rozwiązuj problemy i konflikty

sprawdź swoje umiejętności
zapisz się

Szkoleniowy mix – Buduj relacje, rozwiązuj problemy i konflikty

Zbuduj trwałe relacje na studiach i poza nimi. Naucz się nawiązywać kontakty, dbać o atmosferę, sztuki komunikacji. Nasz kolejny mix budowanie relacji + rozwiązywanie konfliktów, pozwoli również na naprawienie trudnych relacji. Zadbaj o to, by otaczali Cię ludzie z którymi dobrze żyjesz.

godzin szkoleń

osobowa grupa szkoleniowa

%

średnia ocen efektywności szkolenia

CERTYFIKAT

Czym jest certyfikacja? Jest potwierdzeniem posiadanych kompetencji. Będąc uczestnikiem naszych szkoleń zdobywasz nowe i rozwijasz posiadane już kompetencje. Nie może obyć się zatem bez ich potwierdzenia. Każde z naszych szkoleń kończy się uzyskaniem indywidualnego certyfikatu, a numer każdego z nich znajduje się w naszym rejestrze. Bez przeszkód potwierdzimy Twoje ukończenie naszego warsztatu przed pracodawcą.

Zdobądź certyfikacje na  stosowanie narzędzi sukcesu!

Wykorzystaj swoje umiejętności podczas:

  • Podczas rozmów z prowadzącymi – zrób przed nimi dobre wrażenie
  • W gronie studentów – nawiąż nowe relacje
  • Podczas konfliktów – naucz się je unikać i naprawiać relacje
  • Podczas rozmowy kwalifikacyjnej – wykaż się i dostań stanowisko o jakim marzysz
  • W nowej pracy – zaprzyjaźnij się ze współpracownikami
  • W rodzinnym gronie – zbliż swoich bliskich
  • W swoim związku – zadbaj o jak najlepszą atmosferę i pozbądź się konfliktów.

Korzyści:

  • Dowiesz się jak zrobić pierwsze dobre wrażenie
  • Nauczysz się budować trwałe relacje
  • Poznasz swoje i innych emocje
  • Nauczysz się tworzyć atmosferę zaufania i szacunku
  • Zrozumiesz różnice w sposobach komunikacji
  • Dowiesz się jak zapobiegać konfliktom
  • Nauczysz się udzielać informacji zwrotnej
  • Dowiesz się jak zrozumieć i być zrozuimianym.

SPRAWDŹ
najbliższe szkolenia: 

Szkolenie poprowadzi:

Tomasz Waleczko

opis trenera

Ramowy program szkolenia

Szkolenie będzie się odbywać w 4 modułach, podczas których 80% czasu to praktyka. Wykorzystujemy metody aktywne takie, jak moderowana dyskusja, analiza przypadku, ćwiczenia z obserwatorem, scenki i symulacje. W trakcie szkolenia nie zabraknie również mini – wykładów. 

Podczas naszego szkolenia zajmiemy się poniższymi tematami:

Budowanie relacji

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Nawiązanie kontaktu
  • Wzbudzanie zaufania
  • Metody otwartego wyrażania pozytywnych intencji
  • Typy osobowości

Komunikacja

  • Metody aktywnego słuchania
  • Informacja zwrotna
  • Odczytywanie mowy ciała rozmówców – komunikacja niewerbalna
  • Komunikatywność i precyzja wypowiedzi
  • Dopasowanie wypowiedzi do słuchacza

Inteligencja emocjonalna

  • Rozpoznawanie własnych emocji i kontrola nad nimi
  • Rozpoznawanie emocji u innych
  • Wywieranie wpływu
  • Prowadzenie emocjonalnych rozmów

Konflikty i sposoby radzenia sobie z nimi

  • Przyczyny konfliktów
  • Metody radzenia sobie z konfliktami
  • Asertywność

Podsumowanie programu szkolenia

Jeśli boisz się, że to szkolenie nie zmieni Twoich relacji – bez obaw. Poza omówieniem na zajęciach wszystkich metod, sprawdzisz je podczas specjalnie przygotowanych ćwiczeń, a materiały ze szkolenia pozwolą Ci wrócić do każdego z nich.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Kraków: 21 maja 2019r